Tuesday, May 3, 2011

Hattparty @ Tolsjöhemmet

Hej bloggen.
Jag är just hemkommen från några timmar på jobbet. Idag hade vi Hattfest på jobbet, alla gamla och personal, (på våran avdelning), hade på sig hatt och vi beställde hem pizza, och en av våra "timanställda" kom in och spelade gamla låtar som de boende tycker om, på dragspel =)....
Det blev en riktigt lyckad kväll med mycket glädje...och jag nöjde mig inte bara med en hatt, utan hade varit nere i källaren på jobbet i helgen som var, och letat upp en fin 50-talsinspererad klänning som jag klädde om till när jag kom idag ;-)...

Nu kom Tor just hem från farmor och farfar, lagon till läggdax ;-). Happy tisdagskväll.
PoK/ Trasdockan

5 comments:

Patricia said...

Men shit va snygg du är!!! Skitsnygg klänning ju!

farmor said...

fasen du är läcker i den dressen.Tack för att jag fick låna min lille busunge.Han pratar minst hela tiden om allt och ingenting.Idag berättade han att baja toa,ska vi gå på toa frågade jag,nej... Märta baja toa

Ida said...

Vilken pingla =)

vbf said...

Supersnygg klänning. Den får du INTE lämna tillbaks.... =)

Linda said...

Tack ska ni ha allihop, men klänningen får snällt hänga kvar bland alla de andra skatterna nere i källaren ;-)...Men den är en riktig höjdare ;-)...