Saturday, January 9, 2010

Vinteranda

Vilken mysig eftermiddag vi har haft. En stund i pulkabacken och sedan korvgrillning, det är riktig vinteranda tycker jag och det käns mysigt.
Jag tycer det är så viktigt att komma ut på små familjeutflyckter utanför hemmet, och ibland är det enkla, det bästa...Helt klart en eftermiddag värd att minnas och jag hoppas på många familje-pukla-utflyckter i framtiden =)...
Startklara i backen

Det var skoj att åka i backen.
...men efter några vändor så undrar man...
...för vilkas skull vi egentligen var där?...Haha

Så vi gick till familjen på Lindåsen, där vi grillade och åt korv, och dessutom blev bjudna på underbart god kaka till kaffet =)







6 comments:

annett said...

vilket mys ni haft. Jag hade mitt igår med er lille son. Han är en så otroligt go liten unge. Jag lånar honom gärna fler gånger

Linda said...

Absolut. Du kommer nog få vara barnvakt många gånger mer =).Det är så bra att veta att vi har så många som vill hjälpa till med Tor.

Jessie said...

Supernajs var det... Nästa gång kan vi nog dock lämna bort "Gangsta" till någon villig barnvakt :) :) & bara åka själva... För jag tror de "stora barnen" uppskattade det mest :)

Linda said...

O,ja...Det gick vilt till, och du Jessica måste ju ha tyckt att det var fruktansvärt skoj, eftersom du inte hade tid att vänta på någon pulka ;-)...haha

cavaprincess #2 said...

sheisse, jag växte i stortsett upp i den backen! Weird!! Å tänk, precis bakom ditt framtida hem ;)

Linda said...

...och jag viste inte ens att den fanns fram tills igår... Blir nog många framtida åk i den backen skulle jag tro =)