Sunday, January 24, 2010

Suprise!

När jag kom hem från jobbet möttes jag av glada ansikten i dörren.
Sofia, Andreas och Emmie var ute och söndagsåkte och kom till oss en sväng, vilket ju var trevligt...så vi bjöd på lite fika och pratade lite innan grabbarna var tvugna att dra sig då innebandyn ju började kl 17.00.
Emmie och "Torr", (som hon uttalade det ;-), rullade lite boll och var söta tillsammans.
Tack för besöket så ses vi snart igen =).

Skönt att denna helgens jobb är slut nu.
Det är guld värdt att komma hemmifrån ibland, men det gör också att man uppskattar livet hemma så jag saknade allt mina älsklingar idag.
Nu har M åkt för att spela innebandy men ikväll blir det familjekväll framför tv:en och jag ska bara njuta av livet...
Hoppas Du också gör det!






2 comments:

Sofia said...

Så söta de var :)
När vi hade gått utanför dörren sa Emmie "Heddå Torren"... hihi!

Linda said...

Haha, ja de var urgulliga att se...Emmie är ju så söt som ville klappa på Torr =)