Friday, January 8, 2010

Tack!

Hej morfar!


Hej Boggen!


Long time, no see, jag har varken haft motivation eller tid denna veckan, så bloggen har helt enkelt fått ligga på hyllan, liten skönt får jag erkänna.


Både trevliga och mindre trevliga saker och händelser har prytt denna veckan så jag orkar inte gå igenom allt här på bloggen.



I kväll vart vi hur som helst bjudna till min pappa med familj på "fika", (men vi fick oss en positiv övveraskning när vi dessutom bjöds på matig och underbart god fisksoppa och valnötsbröd till kvällsmat =).



Vi kom för att se nya köket som just har blivit klart, (efter mycket slit), och dessutom fick vi vara med att inviga nya köksbordet och stolarna som var i full gång att sättas ihop och ställas iordning när vi kom.

Efter fisksoppa fick vi kaffe och fika och Tor åt 1 hel banan.
(Den killen älskar verkligen frukt har jag konstaterat, han blir galen när han ser banan, kiwi, clementin, apelsin, vindruvor eller äpple).







Vi invigde nya bordet och stolarna...
precis alldeles färsk-upp-packat och ihopsatt.

Tor och Rebecca

Anne-Lies fisksoppa var popular bland oss ALLA

Tor och morfar


Morfar är lekfarbror

Tor och pappa


Vi har haft en trevlig avslutning på denna veckans vardagar och vi vill tacka pappa med familj för vi fick komma och njuta av ert sällskap och god mat och gott fika ikväll.
Trevligt var också att båda mina "systrar" var hemma, så jag fick tillfälle att se och prata med dem litegrann.
Jag vill säga välkommen helg, och önska Dig ett härligt veckoslut!



1 comment:

Linda said...

Love that kitchen *tummen upp*