Tuesday, January 19, 2010

En ny era

Nu går Tor runt för det mesta helt obehindrat och han verkligen älskar det...jag med ;-).
Jag minns att jag har skrivit nån/ några gånger i bloggen om att jag tyckte att det var lite jobbigt när han bara kunde krypa, och att jag inte förstod vad folk menade när de sa att barna blir mer självständiga...Tor var jättejobbig och följde efter HELA tiden och hängde i mina ben...NU däremot har han äntligen blivit mer självständig och går gärna runt här hemma och pysslar medan jag befinner mig i tvättstugan, köket...eller vart det nu kan vara.

Tack!, för denna nya era...äntligen kan jag njuta lite mera ;-)

Nu ska vi fixa oss irodning och ge oss av till vännerna här i byn...Idag blir det Jessica och Elliot som har café =)...


4 comments:

sandra said...

mysigt... tiden går ju så fort...!! hoppas ni hade trevligt förut..=) kram på dej

Linda said...

O, ja, tiden går underligt snabbt. Tur att det händer så mycket hela tiden så man alltid har något att se fram emot...annars skulle saknaden efter det som varit bli allderes för stor. Hoppas ni har det bra allihop i familjen =). Kram!

Linnea said...

fantastisk bild på Tor! Me like! Jag kommer förmodligen hem runt påsk, några dagar innan och efter- vin och wii? Ta hand om er, kram!

Linda said...

Jippi! Min kära au-pair-efterträdare kommer till metropolen! Absolut CAVA och Wii...det blir ju kanon...så lagar jag nån mat att bjuda på också ;-)...Vi får höras mer om detta =).