Sunday, January 3, 2010

Tor är redo för lek i snö

Oj, vad trött jag var efter middagen hos svärmor och svärfar. Jag somnade en liten stund när vi kom hem...
Vi har varit och handlat skor till Tor idag. Fina PAX vinterkängor i storlek 21 blev det, som jag hoppas att han kan ha hela vintern. Han var jätteduktig och lät damen i affären mäta och prova skon på honom...och när vi kom hem till svärmor och svärfar ville Tor såklart prova att gå lite i dem...lite chockad till en början, men snart stapplade han ivär med hjälp av M...
Vi har en lugn eftermiddag/ kväll framför oss och jag ska bara njuta av att vara lycklig.
Hoppas ni har en härlig helg...
Stolt ägare...
...till fina vinterkängor.
Måste provgå och visa för farmor och farfar





2 comments:

Ida said...

Åh vilka fina kängor han har fått,stod och höll i ett par idag till W men vågade inte köpa dom när han inte var med!! Hoppas att du klarar dej ifrån förkylning nu.Vi får ses snart! Kram!

Linda said...

Ja, jag hade allt funderat tidigare att köpa ett par när Tor ej var med, men tur var väl att jag inte gjorde det för då hade jag nog köpt i st 22 och det hade varit för stort...Bärst att ha de små trollen med sig =)...