Friday, January 29, 2010

Jag glädjer mig för gårdagen =)

Jag är så glad att M kom hem tidigt igår.
Det gav oss lite välbehövd familytime =)...
Eftersom jag jobbar ikväll, och "delad tur" imorgon så har vi inte mycket helg för familjetid över. Igår bestämde vi oss för att åka och handla och givetvis passade vi på att göra en liten utflyckt till grannstaden när vi ändå hade chansen =)...
När vi kom hem ringde Ms kompis Mattias och kom till oss på lite fika.
Det var en trevlig dag igår...ÖF för mig och Tor på förmiddagen och trevlig familjetid på eftermiddagen...och den blev ju inte sämre av att vädret var underbart ;-)
Idag hade jag och Tor planer på att åka och handla men eftersom vi fick gjort det igår så har jag och Tor istället en hemmadag vilket käns rätt bra för mig eftersom jag ju ska jobba ikväll.
Vi har hunnit med en tidig morgonprommis eftersom Tor var morgonpigg idag och vaknade kvart i 7...vilket också ledde till att jag hade en trött son 9 timmar senare =)...Då passade prommis lagom. Jag har också hunnit med lite tvätt och fix här hemma så det käns bra.
Nu har Tor just ätit, (fiskbullar, potatis och ärtor var tydligen en hit ;-), och jag funderar på om vi inte ska ge oss ut ännu en gång idag för att göra lite spår i pulkabacken ;-)...
Har ni det bra?...Det är helg snart!

No comments: