Friday, January 15, 2010

Eftermiddag utomhus

Tor och Jag i pulkabacken idag!

Jag och Tor har varit ute i eftermiddag och åkt pulka. Det är härligt att komma ut och Tor verkar stortrivas när det går snabbt nedför backen.
Det glädjer mig att Tor verkar trivas utomhus, (även om det rä kallt), och jag hoppas såklart att det håller i sig under hela hans barndom...

Tor går runt här hemma och kommer bara längre och längre för varje gång...Nu går han nästan helt obehindrat och säger mamma hela tiden =)...
Dags att fortsätta eftermiddagen med lek och bus...,men nu stannar vi innomhus =)


Det syns inte så väl på bilden men Tor flyger just över ett gupp när jag tar bilden...Det tyckte han mycket om =)
Vi avslutade utomhusvistelsen med en promenad



2 comments:

farmor said...

längtar efter en kram, som vanligt. Tur att bloggen finns så jag kan titta på allt han hittar på

Linda said...

Haha, ja han hittar på så mycket nu för tiden att jag inte ens hinner skriva allt här längre...