Tuesday, January 12, 2010

Provade något nytt...

Phu, min kropp käns helt mörbultad efter kvällens spinningpass. Nu när nya vårshemat har startat så är jag såklart inte sen med att prova nya spinningpasset som ligger på tisdagkväller..."Spinning "Utmaningen"...Kul!, tänkte jag och värmde upp med 1 timma och 30 minuter kondition och styrka innan jag satte mig på cykeln för att ta mig an "Utmaningen"...

Jag säger bara...oohhh...
Jag har aldrig varit så svettig efter ett spinningpass, som jag var idag...men åh vad jag älskade det! Jag hoppas absolut att kunna gå på tisdagskvällar fler gånger...tur att kondtionen är på topp för tillfället ;-)...

2 comments:

Moa said...

Va skönt att du fick nått att bita i nu då ;-) Själv e ja lite stolt över att de gick så bra för mej i måndas =) Men ja har allt lite träningsvärk... Så ja börjar nog me att köra spinning en gång i veckan å muskel resten =) Ses ikväll!

Linda said...

Japp, jag är på gymmet strax innan 17.00 så då ses vi en liten stund innan jag ska spinna. Jag tycker du är jätteduktig som kör på så bra med träningen, men förstår att du vill börja med 1 gång i vekan vad gäller spinningen =).