Tuesday, January 12, 2010

Lite funderingar och knåp...

Nu sover Tor en nap och jag passar på att fundera och knåpa lite inför framtiden ;-)...Jag är säker på att 2010 kommer bli ett toppen-år, (visst blir det svårt att bräcka 2009, då Tor kom till oss), men inom andra områden så har vi ju så mycket att se fram emot =)...1årskalas, flytt, resa och förhoppningsvis mycket annat skoj.

Jag tänkte väcka Tor om ca 30 min om han inte har vaknat själv tills dess, så han kan få lite mat i magen innan vi ger oss av på trevlig fika/ lek-date hos vännerna här i byn. Tor har på sig sin fina body idag, och han hoppas att hans polare också har sina på sig så de kan se coola ut tillsammans ;-)...

Ne, måsta fundera och knåpa vidare...
Ha en Fabalicious Tisdag!



Förväntansfull-inför-nya-året-mama

4 comments:

Linda said...

Var ska ni flytta?

Linda said...

Tack de hoppas ja med. Men så är det när man inte har samma basilusker i kroppen som barnen på fsk. De kommer bli så med Lea med när hon börjar i april.
Råda alltså, där är de fint. Hus?
Förstår att de e tråkigt att flytta från gänget, speciellt för Tor som har lekkamraterna närma. Vi flyttar också ifrån de flesta, men källby är litet o de finns ju andra där..
Bil är en bra uppfinning som tur är. Kram

cavaprincess #2 said...

Inte att glömma är ju damsupén 20/3!! Det blir något nytt och spännande ;) All in i Uppsala! :) kram till er alla

Linda said...

Oj vad spännande. Måste kolla med M och se om jag planera in en liten tripp uppåt i landet i mars då...Kraam!