Tuesday, August 5, 2014

Tankar och nagelfix

Hej bloggisar.
Dagens 3e och sista cardio är avklarad :-)
De sista dagarna har verkligen känts tunga! :-/
Jag känner mig i dålig form, dåligt i fas så jag inbillar mig att ökad cardio ska göra susen.
Får väl se när denna "downperioden" släpper, för det gör den såklart...nångång.
Bara extra tufft att ta sig igenom de dagarna som käns såhär, oändliga och omotiverande.

Dock är det en långsammare och med jämn viktnedgång jag vill åt denna gång. Så jag får "hålla mig i skinnet", så att säga ;-)

Det är dagar som dessa som sätter psyket och viljan på prov.
Jag kan det här, jag har gjort det förut, och ta mig den om jag inte gör det igen ;-)...
Hell yeah!, im A fighter!

Ska ändå bjuda på några formbilder jag tog igårkväll.



Ja, det stämmer bloggisar ;-)
Det är en ny bikini på bilderna <3
Dock är det inte den jag ska ha på Norway Open ;-)


Idag var jag hos min Papi en sväng i eftermiddags.
Gissa vem som fick extra fina naglar :-)...
Kvalité och mys <3


Nu är det snart dax för Trasdockan att bädda ner sig.
Imorgon är en stor dag.

Godnatt bloggisar.
PoK/ Trasdockan 


No comments: