Monday, August 25, 2014

Effektiv måndag

Hej bloggisar!
Jag har verkligen haft en bra och effektiv dag med jobb, handlat, tvättstuga, träning, cardio, foodprep etc. :-)

Kan ju egentligen tyckas lite märkligt med tanke på att jag har varit vaken sedan 03.00 inatt.

Jag har legat lägre i mitt energiintag de sista dagarna, (av eget val), men med tanke på min påtagliga hunger, och därav sömnbrist, så valde jag att öka energiintaget idag.
Ingen ätardag, absolut inte! 
Jag har hållt mig till min kost och ikväll är jag faktiskt mätt och känner mig mycket piggare! :-)
Härligt.

Att lyssna på kroppen är så viktigt!




Nu börjar strax "Paradise Hotel", så jag slår mig ner i soffan och chillar i väntan på att min goding kommer till mig :-)

Ha en bra kväll bloggisar!
Stay FABulous!
PoK/ Trasdockan 

No comments: