Friday, August 29, 2014

Favorit i Repris!

Hej bloggisar!
Det är fredag, och äntligen börjar min formblindhet släppa.
Visionen jag har i mitt huvud börjar synas på min kropp, bikinin är hemma, (vilket gör mycket för att se målvisionen inom räckhåll), förberedelserna går bra och har börjar få ordning på planeringen och upplägget för sista veckorna, en del frågor ang registreringen och tävlingen har jag funnit svar på och bäst av allt!
Min kropp börjar bli tävlingsklar, och jag SER det och KÄNNER det!

Dock var jag iväg idag på ett ärende/möte som jag länge varit nervös över, och efteråt kände jag bara en stor lättnad att nu var det över!
Jag ville hem, äta min lunchlåda, men bestämde mig också att baka lite sockerfritt treat för helgen :-)
För det förtjänar jag nu!

Jag har delat receptet nån annan gång här på bloggen;
Men det tål att upprepas ;-), såhär innan helgen.

Sockerfria chokladbollar på kvarg;

Recept;
(Ca 10-15 st)
50 g kvarg
1,5 DL havregryn (jag använder fiber)
2 msk kakao
2 msk sötströ eller stevia
2 msk svart kaffe

Blanda samman ingredienserna, rulla till bollar och sedan i kokos eller hackade nötter.
Njut!
(Förvara i kylen)

Lycka till!
PoK/ Trasdockan 

No comments: