Saturday, August 9, 2014

Beslutet taget och givet...

Hej bloggisar.
Har ni en bra helg?

I eftermiddag har jag varit iväg på styrelsemöte och ledarträff på Korpish.
Under sommaren har jag inte haft några pass och dessutom funderat över hur jag ska göra fortsättningsvis med mina pass och min plats i styrelsen.

Vi går alla igenom olika faser i livet och som det är just nu, med mitt heltidsarbete, min son och mitt hem och mitt satsande i tävlingsbranchen, så känner jag att jag inte riktigt har tiden eller orken att engagera mig så mycket i verksamheten på Korpen.
Därför har jag tagit beslutet att endast ha 1 spinningpass i veckan, mina måndagar med gubbarna, och dessutom avsäga mig min plats i styrelsen.
Något som jag idag tog upp på mötet.

Lite blandade känslor att överlåta min lunchspin på fredagar, men så är läget just nu och utan 100% vilja och ork så käns det som det rätta för tillfället.


Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: