Sunday, August 31, 2014

Heaven on earth, nya STC!

Godkväll bloggisar!
WOW! Im in live <3 med nya STC i Lidköping.
Ett 3000 kvadratmeter stort träningscentra är precis vad som faller mig i smaken :-)

Idag var jag och Danne och kollade in nya lokalerna och körde ett härligt benpass, med inslag av mage, och avslutade på min saknade och älskade Stairmaster ;-) 
(40 minuter!...för att jag kan!)


Gjorde en film som finns att se på min IG @ragdolldeluxe, där jag visar en ny favoritövning just nör det gäller de mer svåråtkomliga nedre magmusklerna ;-)


Ser redan fram emot mitt ryggpass på detta "heaven on earth" traingcenter, imorgon efter jobbet.
Whoop! Full av energi och motivation.

Dagens lunch var inte heller så dum...
Ensam...men inte dum ;-)...*mums*



Men först ska jag bara avsluta denna arbetsdagen med ett svettigt crosstrainerpass framför tven väl hemma ;-)

Hoppas Er helg varit Fabulous!
PoK / Trasdockan 


No comments: