Wednesday, August 27, 2014

Så himla bra dag! :-)

Hej kvällsbloggisar :-)
Idag vill jag uttrycka min tacksamhet.
Jag har verkligen haft en bra dag.
Jag har jobbat, och i eftermiddag fick jag och Tor besök av min vän Åsa.
Vi var på AGs Textil för Åsa skulle skaffa material till sin framtida tävlingsbikini :-)
Så himla glad att jag har träffat och funnit en vän i Åsa :-)

Just nu käns mitt liv väldigt bra, (trots aningen stressad inför upcoming comp in 3,5 weeks ;-)
Jag känner mig inte 100% nöjd med min form ännu.
Jag vill ner lite mer i vikt och försöker intala mig att jag kommer hinna nå dit på resterande veckor.
Men från förra dieten så lever spöken kvar. Då var jag i form så väldigt långt innan tävlingen, och därför kan jag inte låta bli att bli lite stressad nu.


Jag har avklarat min kvällscardio och nu återstår lite chill i soffan innan läggdax och ytterligare en tidig morgon imorgon.


Måste ju såklart också lyfta fram att det idag bara är 100 dagar kvar tills jag och männen i mitt liv åker till Lanzarote! <3
Lääängtar! :-)


2 comments:

Åsa said...

Tack för att ni följde med!
Jag är himla glad över att ha dig som vän!! <3

Linda said...

:-D det var bara skoj att vi fick följa med. Tack för ditt besök igår. Kram