Saturday, August 30, 2014

20 days out!!!

Wow!
3 veckor kvar till Norway Open, 20 dagar...! :-D
And im just here...fighting My own hungergame.


Med 3 veckor kvar på dieten, kan jag ändå säga att denna diet, har varit lite tuffare för mig.
Min mentalitet har nog inte varit riktigt så 100% samarbetsvillig, som den var senast :-/
För TRO mig, att huvudet och kroppens samspel ÄR A och O för att ta sig igenom dn lyckad diet.
Jag har haft fler dagar då jag tvivlat på mig själv och min fysik, och hjärnspöken har påverkat mig mer denna gången.

Men inte så jag har låtit dem överta.
Jag vet vad jag måste göra, jag vet vart jag vill komma, och jag känner nu, att även huvudet börjar följa med på resan.
Detta ska bli så himla kul!
Ragdoll ska stå på scen, ragdoll har en underbart trevlig och spännande helg framför sig om 3 veckor. 
En helg där ragdoll ska vara i sjukt bra form ;-) och njuuuta av den stora tävlingserfarenheten.

Det kommer bli FAB! :-D



Love your dreams!
Fight for what you love!
// Trasdockan 

No comments: