Tuesday, August 19, 2014

Kämpar på i min formblindhet.

Hej bloggisar!
Då var 6e arbetsdagen på raken avklarad och i eftermiddag har jag och Tor packat oss samman och flyttat ut till pappas hus för veckan :-)
Eftersom pappa och Evelina är bortresta i veckan så har jag och Tor huset på landet för oss själva.
Vi är lite kattvakter blandannat.

Mitt smultronställe!, här känner jag mig så ofattbart trygg och rofylld <3

Efter en aktiv vilodag, från gymmet idag så känner jag mig peppad och längtar efter gymmet imorgon.
Ska helt klart köra ben imorgon! :-D

Här får ni bloggisar en no filter kvällsfärsk ryggform.

En stor skillnad som jag känner denna diet, från förra, är osäkerhet och formblindhet.
Jag vet inte om jag ligger bra i fas eller inte :-/
Jag har ju för tillfället ingen coach, (som jag hade Camilla Öhman förra tävlingssatsningen), och kan därför inte rådfråga och skicka formuppdateringar till och få feedback.
Japp, jag saknar henne.

Det käns många gånger som att jag är totalt ur form och det käns som jag står still, men så ser jag i spegeln och på bilder som jag tagit genom denna dieten, att saker händer faktiskt visst!

Jag måste lita på mig själv, gå på min känsla, och lita på att min mentalitet och kropp samarbetar för bästa resultat.
I Will do this!...and I Will do it good!

Nåväl;
Tor somnade i soffan idag, han älskar livet här i huset på landet, han är mycket mer fri, och såklart blir han trött när han grejar omkring i morfars trädgård ;-)

Nu vill jag bara önska er en god natt.
PoK/ Trasdockan 

No comments: