Monday, August 4, 2014

Svettigt!

OjojOJ!
Dagens andra cardiopass blev minst sagt en svettig historia.
20 min utomhuslöpning direkt följt av 15 min crosstrainer, fick bli kvällens cardio.

Svettigt värre ;-)
(No filter)


Jag har legat lågt med just löpningen dessa första veckor på denna dieten.
Jag har kört mest PWs, crosstrainer och stairmaster.
Jag har givetvis tagit vara på erfarenheter jag fick förra dieten.
Jag försöker balansera och uppnå en mer jämn och långsam viktnedgång denna gången.
Men känner nu att jag vill få in lite löpning för att variera Cardion ytterligare, dessutom, 7 veckor kvar till stage-entrence ;-)...

Målet börjar kännas mer inom räckhåll, och nästa vecka är det dags för ett besök hos sömmerskan med mitt redan införskaffade material, till en ny bikini :-D

Hoppas ni har en härlig start på denna veckan bloggisar.
Det har jag, med siktet inställt på att njuta fullt ut denna sista semestervecka :-)

PoK/ Trasdockan 

No comments: