Saturday, August 23, 2014

Cravings!

Hej bloggisar, från jobbet denna lördagsförmiddagen.
Jag har bytt turer i helgen, så jobbar lite annorlunda mot mina vanliga helgturer. Det är skönt ibland, så får jag lite mer kväll :-)

Vaknade med världens craving i morses, 04.46!
En köttbit, potatisgratäng och pepparsås stod högt på önsekelistan just då ;-P...
Haha, normalt!

Men idag är det endast 4 veckor kvar till tävlingsdax och vad gäller formen...
Jo, men jag är glad åt den, även om vägardagen är först imorgon!
Känner själv, och har fått höra från flera håll, att jag är lite fylligare denna gång, något som också är lite målet, även om det kan sätta griller i huvudet på mig just nu.
Jag får ta dessa dagar, som jag känner mig till freds, och njuta av min form :-)

Ni filter, morgonform denna lördag;

Have FAB/ Trasdockan 

No comments: