Saturday, October 8, 2011

Yesterdays shopping

Oj, igår gick jag loss på "Gina Tricot". Jag var så himla shoppingsugen, och dessutom är jag inne i en period just nu då jag känner mig fruktansvärt inspirerad av mycket och av livet och dessutom vill jag känna att jag inspirerar människor i min omgivning.


Då föll det sig så naturligt att jag borde ha lite nytt i garderoben, som jag för övrigt gjorde ett rejält röj i för ca 3 veckor sedan ;-)...


Jag vill dessutom tacka Susan som jobbar inne på Gina Tricot för fina tips, och råd till mig ang kläderna som jag köpte.

Jag är sån som inte vet så mycket själv om mode, så jag brukar köpa typ vad som visas på skyltdockan, eller på affirserna i affären, för att vara säker på att jag bär plagget på "rätt sätt", men ibland behöver man verkligen hjälp av affärsbiträdena, och då är det guld värt om de är så trevliga som Susan på Gina...

Hon tränar på Korpen, därför känner jag igen henne...=)


Idag har jag på min nya "vardagsoutfiten".

Lite färg piggar upp!


Söt, snygg, och eligant partytop.

Fanns i flera färger, men jag gillar lila och kände även här att det kan pigga upp i hösten.

Denna hade jag på mig igår...

Leopardtop.

Denna var inte Ms favorit ;-)...men jag gillar den =)



Snygga och eliganta partybrallor.

Jag gillar detaljen med dragkedjan nere vid ankeln.

Dessa hade jag på mig igår, tillsammans med den lila topen =)...


2 comments:

Patricia said...

Åh va kul med lite nya kläder! Det skulle jag också behöva =) Jättefina kläder! VI måste träffas snart! Saknar dig!

Linda said...

Ja, jag vill ses snart! Ska se om jag kan få någon ordning med mitt schema, för då kan vi kanske hitta en dag som skulle passa att träffas =)!...