Friday, October 21, 2011

Fredagsmys hela dagen...

Hej bloggen.
I morses hade jag verkligen vaknat på fel sida, och Tors humör var inte det bästa heller, om man så säger...
Därför var jag nere när jag kom till Korpen idag efter dagislämning. Men lite solning, och sedan genomgång med Thomas av nya styrkepasset, (som jag ska börja köra nästa vecka), sätte igång mig...och efter spinningpasset var jag som vanligt, glad och full av endorfiner ;-)...

Dessutom hade Mats köpt fika till oss alla som vi skulle ha när vi spelade frågespelet "Your out" ur NLT...
Det är lite av en tradition på freadgar, att när jag är färdig med mitt pss, så har vi frågetävlingen...Thomas läser frågorna, vi andra samlar poäng...
Japp, det var fredagmyskänsla med mina vänner på Korpen idag =)...
...och på måndag ska vi fira min födelsedag =)...Jag längtar för då ska jag bjuda dem på tårta efter mitt spinningpass...=)

Ni ska vi mysa lite här hemma ikväll, och klockan 22.00 börjar jag jobba sovande journatt och kommer hem tidigt i morgon bitti =)...




Tack Mats för fikat idag...
Klings kokosbollar =)

No comments: