Friday, October 28, 2011

Friday celebration

Hej fredag!!
Jag har just vaknat. Jag var tvungen att sova några timmar när jag kom hem från gymmet idag, eftersom jag ska jobba inatt, (vakennatt), och nu i kväll är vi bjudna till svärmor och svärfar för att fira min födelsedag =)...Tjohoo!!

Vill inte gå in för mycket på min aktuella jobbsituation, men jag blir kvar i ledsagargruppen några veckor till, till att börja med, så får vi se sen hur det blir sedan ;-)
Mycket ovishet just nu, men jag får väl leva efter det så populära talessättet, "Capre Diem" ;-)...

Nu kommer nog M och Tor innanför därren vilken sekund som helst. Jag ska fixa mig irodning för kvällen.

Ha en god fredagkväll!
PoK/ Trasdockan




"StädJonny" på Korpen tog en bild på mig i spinningsalen förut idag!
Tack Jonny!

No comments: