Wednesday, October 26, 2011

My own SPA

God kväll bloggen!
Vilken härlig dag det har varit idag, trots regnrusk ;-)...
I kväll har jag varit på styrelsemöte på Korpen, M har spelat bowling och Tor har varit hos farmor och farfar ;-)...
Tur att jag hann hem och se slutet på "Bamse", (min gamla film från barndomen), tillsammans med honom, innan han skulle sova nu ikväll.
Får ju abstinens om jag är en hel dag utan honom, då är den där godnatt-pussen bra härlig att hinna få ;-)

Jag och M väntar som vanligt på onsdagkvällar, på att "Blue Bloods" ska börja, och eftersom jag kände mig trött av att bara sitta och vänta i soffan, bestämmde jag mig att ägna dötiden åt att rå om mig själv lite...Dusch, inpackning av håret, ansiktspeeling och ansiktsmask får göra mig lite piggare ;-)
Minns inte när jag peelade ansiktet och lade en ansiktsmask senast...too long ago ;-)
Kankse blev jag lite inspirerad av mitt presentkort på valfri kroppsbehandling, som jag fick av Julia och Niklas i födelsedagspresent ;-)...






Godkväll bloggen!

PoK/ Trasdockan

No comments: