Saturday, October 8, 2011

Reunion

Hoho bloggen...

En för ovanlighetens skull, bakisLinda rapporterar från sängen...

Idag är jag segdragen på morgonen vill jag lova...Tur att Marcus och Tor är hos sväörmor och svärfar nu på förmiddagen.


Jag och min bästa barndomsvän Daniel, (Beby), hade en så himlans trevlig kväll igår, med massa tapas, vin, dinkar och nån mintu emellan...och sedan dans på nyöppnade "Smedens" i stan, (fd, "Krog och Kompani", eller "Stures"). Trevliga vakter och blandade åldrar på människorna, Bra musik på dansgolvet, i nyinköpta outfiten, och med världens bästa Beby!!! Japp det blev livat frampå småtimmarna ska ni veta ;-)


Jag är så glad att vi har hittat tillbaka till varandra efter han skickade ett mail till mig för någon vecka sedan...



Suddig bild som min lillebror tog innan han körde oss hem.
Tapas på Bakgå´rn...


No comments: