Thursday, October 13, 2011

Efterklok...

Åh, jag och Tor har heft en mysig morgon, och klockan 10.00 skulle jag lämna honom på dagis. Just när vi skulle ge oss av, kom jag på att det egentligen var helt onödigt att ha dagis till Tor idag, eftersom hans farmor ska hämta honom klockan 14.30, och jag börjar ju inte förens 15.00...

Visst, dagis tiden har jag ju satt in för flera veckor sedan, och att farmor skulle hämta blev klart typ i förrgår, så jag var väl bara lite inrutad i att han skulle bara till dagis.
Jag kände att det var lite väl sent påkommet, och dessutom så trivs han ju så bra på dagis nu igen, så han har ju inte ont av att vara där, men det hade varit mysigt att ha mer tid idag tillsammans, kanske vi kunde åkt och badat?...
Jaja, det är lätt att vara efterklok, och som det är just nu så har jag väldigt rörigt liv, utan rutiner what so ever, so I don´t blame myself...Jag är förvånad att det flyter på så bar ändå ;-)...

No comments: