Monday, October 10, 2011

Nya träningsbyxor

Hej bloggen. Happy måndagskväll!!
Jag gillar måndagskvällar. Då är jag "nyspunnen" och nyduschad ;-), M brukar vara på innebandy, (dock inte idag), och det är bra program på Tv ;-)...

Mitt huvudbry ikväll går till arbetskollegan på både ledsagargruppen och på Korpen som troligvis verkar ha fått ett brustet blodkärl i hjärnan, men det verkar som att allt ska bli bra med honom, och jag hoppas verkligen det! Mina tankar går till Johnny och hans nära och kära.

Nu ikväll när jag kom upp på Korpen så tog Mats fram ett par snygga träningsbyxor och visade mig.
Han sa att han hade fått dem från ett nytt klädesmärke som han funderar på om vi ska börja sälja i våran butik på Korpen.
Han bad mig prova dem, och sa att jag fick dem, bara jag använde dem att träna i några gånger för att testa om jag tycker att de är bra =D...
Happy Linda drog på sin nya byxorna och skuttade in i spinningsalen ;-)...
Tack bästaste Mats!!!



Nytt klädesmärke på Korpen inom kort????
MXDC SPORT

No comments: