Saturday, October 22, 2011

Kalaskväll


Åh, vilken trevlig kväll vi har haft. Min farfar med fru kom också till pappa, vilket var en överraskning, och en av mina systrar med pojkvän kom, och vi hade så trevligt ihop.
Jag fick fina blommor och presenter...Det blev en riktig kalaskväll =)
Tack pappa och Anne-Li!

Nu är det inte långt kvar till min födelsedag inleds.
M har slagit in och lagt fram mina paket som jag ska få imorgon, och jag har inte någon clue vad det kan vara i något av paketen ;-S...*Spännande*.
Jag ska nog gå och lägga mig att sova nu, så jag får vakna på min 25årsdag snart ;-)

PoK/ Trasdockan





3 comments:

annett said...

GRATTIS GRATTIS! som vanligt så väntar vi på att få gratta dig.Hoppas att din dag blir undebar

Ida said...

åh ser ut som ni hade en helmysig kväll,vore så skoj å få komma å kika hur d har blivit i farmor å farfars gammla hus nån gång =) nu får du ha en fab fab födelsedag! Kram!

Linda said...

Tack ska ni ha båda två!
Ida; Ja, vi kanske skulle kunna ta en sväng så du får komma och titta någon gång =). Säkert så har det ju förändrats en del =).