Saturday, October 22, 2011

Förmiddag @ badhuset...

Förmiddagen har vi spenderat på badhuset. Det var mysigt, och Tor tyckte såklart att det var jätteskoj att både jag och M var med =)...
Jag uppskattar verklligen sådanahär mysdagar med mina godingar, efter att ha jobbat typ varje helg under ett års tid...

Nu är grabbarna ute i trädgården, och jag tänkte lägga mig att läsa lite, jag är fortfarande inte helt frisk, och känner att jag behövde vila lite...

Ikväll är vi bjudna till min pappa och hans sambo, hennes barn kommer också, och jag vet inte om min bror också kommer vara där. Vi ska få kräftor, räkor med tillbehör, och jag ser fram emot en härlig kväll hos dem...Jag fylle ju år imorgon också =D, så jag har ju lite sådär förväntningar-dagen-före-födelsedags-feelings idag...

Ha en bra dag bloggen!
PoK/ Trasdockan





No comments: