Tuesday, October 18, 2011

Lämnat på dagis...

Jag har lämnat Tor på dagis. Idag var han stilig kille med skjorta och snygga jeans, eftersom de ska ha fotografering idag. Om vädret tillåter skulle de fotograferas utomhus, (som förra året), men eftersom det ska regna mer eller mindre hela dagen, så blir de nog inomhus. Hur som helst skickade jag med nytvättade jackan...just in case ;-)...

Jag ska fixa lite här hemma, behöver förbereda klart ett spinningpass till på Torsdag, Då ska jag nämligen ha, (inga mindre än), Lidköping poliser i en spinningklass.
Japp, den 20:e, och 27:e, ska jag få ha den äran...Det ser jag jättemycket fram emot =)

När jag har morslat klart här hemma, ska jag fara in till Korpen och sola, hann inte med igår, och i eftermiddag när jag har hämtat Tor på dags, så har jag lovat att vi ska åkt till badhhuset =)...
Det ser Tor fram emot...






Trött kille imorses...

No comments: