Saturday, October 1, 2011

Strålande oktober

Åh, mysigt med ledig lördag.
M har jobbat i förmiddags, men jag och Tor ringde till min pappa och bjöd hit honom på fika.
Han skulle ändå ut och åka MC idag, så han kunde komma förbi på förmiddagsfika. Vi for in till stan och handlade lite jordgubbar, passionsfrukt och vaniljvisp som vi fikade på, och Tor visade stolt sina leksaker, och sitt rum för morfar ;-)...

När pappa hade åkt lekte vi och jobbade ute tills M kom hem...då vi packade och gav oss iväg till skogen för att grilla korv, som vi hade planerat sedan förra helgen =).
Det blev några mysiga timmar i skogen, och nu är vi hemma och vilar.

Ikväll är vi bjudna till Julia och Niklas på middag =)...Jag hade glömt hur härliga lördagar kunde vara ;-)...
Jag njuter!


Balansgång...




Grilla korv!

4 comments:

Ida said...

Ser ut som ni haft en mycket mysig helg,lovley. Ja man upppskattar verkligen sina lediga helger när man har det yrket vi har =)!! Kramar på er!!

Linda said...

Ja, det har varit en riktigt mysig och trevlig helg. Käns underbart att verkligen kunna GE tid till familjen...och bara vara tillsammans. =) Hoppas att ni också har haft en mysig helg.

Lena Askerlund said...

Hmmm.... Tycker mig känna igen platsen! Där tillbringar jag en del tid med eleverna! Visst har vi ordnat en bra grillplats!

Linda said...

Ja, jättebra. Mitt i "Trollskogen".