Saturday, January 1, 2011

@ work

Jaha, här sitter jag på jobbet och har det lugnt en kort stund stund. Skönt. Jag jobbar ju som valigt på lördagar, 12-20, och när jag kommer hem har M lovat att ha mat färdig för oss 2 =)... *Lyx*

En sköterska här på jobbet sa att det kommande året blir som årets först dag...och om det stämmer så kommer jag no vara glad mesta delen av året, för jag vaknade hält glad idag =)...och dagen har ju varit avrage med bra så jag här väl ett gott år att se fram emot då ;-)...

Hoppas Ni njuter av 2011s första dag, och att ni har en bra dag...så erat år också blir bra =)...
PoK/ Tarsdockan

2 comments:

vbf said...

Ja, jag är sjuk (men det har jag ju i.o.f s. vart sen September) så jag hoppar VERKLIGEN inte resten av året kommer vara såhär....=S
Av erfarenhet så brukar vi inte komma längre än till FFs lägenhet men vi kanske borde forsoka vidga våra vyer till Härebacken. (oj,oj,oj jag lider med Marcus redan!!!) ;)

Linda said...

Ja...jag kan väl i och försig komma till FFs lägenhet också...Har ju fortafarnde inte sett den nya...Men vi får väl bestämma något när du kommer =)!. Kram