Monday, January 24, 2011

Spring is coming in!


Hej Bloggen och härlig ny vecka!
Jag är hemkommen från Korpen, och mitt spinningpass. Jag måste bara få säga att det käns verkligen jättekul att mina spinningpass har kommit igång så bra sedan jag fick lite bättre tider och sedan vårschemat kom igång...Jag ska njuta av många deltagare nu när säsongen för innomhusträning (och spinning), är inne ;-).

Idag har jag och Tor mest bara varit hemma, en snabbis till Netto hann vi med i förmiddags men förutom det, så har jag hunnit dammtorka och greja lite här hemma...Jag börjar få vårkänslor och vill gärna göra vad jag kan för att hjälpa våren på traven...därför blev det lite byte av dukar och fräsha tulpaner =)...

Nu ska jag njuta av lugn, Tor har somant för natten, och M är på innebandy.

PoK/ Trasdockan

2 comments:

Sofia said...

Blir så sugen på att spinna av dina inlägg!
Får nog ta och testa dina pass, när mina fogar och amningsuppehåll tillåter igen. Men du håller väl på om en sisådär 8-12månader fortfarande?! :)

Linda said...

Åh, vad skoj att höra från dig Sofia! Hoppas att allt är bra med er, i väntan på tillskottet =D...Jag kommer inte lägga av med spinningen eller mina spinningpass på länge, så du är SÅ välkommen när du har tid! KRAM!!!!