Friday, January 28, 2011

Happy Friday!

Happy Friday!
Denna dagen började verkligen inte bra, och jag kände mig trött och irriterad i morses, men när jag väl kom till gymmet, slappnade av i solariet, innan mitt spinningpass, och sedan avslutade med att träna styrka mage/armar efter spinningen, så känndes allt mycket bättre.
Min status på Facebook just nu lyder; "Träning måste göra människor oerhört trevliga...för på gymmet finns just bara trevliga människor...Jag blir glad av att vara där!"...=)
Nu ska jag sätta igång med middagen. Blir "Flygande Jakob" idag...fredagsmys med familjen dtår på planeringen =)...
PoK/ Trasdockan
Tor myser i puffen, framför Shrek...
Tor och Jag
Tor har börkjat bli svår att fotografera, han blundar på nästan varje bild =(...
Men han är fin ändå ;-)




No comments: