Wednesday, January 19, 2011

Bits from yesterday

Trivas utomhus!
Igår eftermiddag, när jag hade hämtat Tor från dagis, så bestämmde vi för att vara ute och leka en stund...Det gäller ju att passsa på nu när det är lite mildare och dessutom inte fullt så omöjligt att ta sig fram pga för mycket snö.
Vi lekte ute och Tor verkligen stortrivdes...Han älskar ju egentligen att vara ute, men i vinter har han inte uppskattat det så mycket...han kan ju knappt gå när det är för mycket snö och dessutom har det varit bra kallt...Men nu så =)...
Efter utomhuslek gick vi in och åt mellis, innan vi fortsatte leka, men nu stannade vi inomhus, och befann oss på hans rum tills M kom hem...Det blev en mysig familjekväll med god middag och Tv...

Jag hade ju gjort en snölyckta igår, som jag såklart skulle ut och tända när mörkret föll på...det hade även kylan gjort och våran dörrtrapp hade fått ett tunt täcke av is...som jag såklart halkade omkull, och slog mig rejält på kroppens vänstra sida...ändå från revbenen, ner till vaden =(...*typiskt*

...men tändt blev det iaf ;-)...


No comments: