Monday, January 31, 2011

@ Grace

Åh, härliga café Grace! Jag och Tor är just hemkommna efter fika och lekbus i prästgården i byn. Denna terminen ska jag och Tor bli bättre på att faktiskt åka dit ;-)...Tor skinerv som en sol när han får leka av sig ;-)

Idag var dessutom den lokata tidningen här, NLT, och fotograferade, för vad jag antar ska bli någon artikel om cafét. Jag och Tor blev fotograferade vi flertal tillfällen, så nu väntar vi med spänning på om vi ska komma med i tidningen på onsdag eller fredag ;-)...Hehe...

Wallentin och Tor på väg upp till övervåningen för lek och bus, med fika i magen.
I Dockvrån




4 comments:

patricia said...

Åh va spännande!! Det ska jag hålla koll på =) Men vart är detta? Låter som ett mysigt ställe =)

Örslösatjej i exil! said...

Älska pastoratsgården! Jag är praktiskt taget uppväxt där och på IP! Kram på dig!

vbf said...

Ehrm, någon "kändis" som fotade????
Hoppas jag kan hitta repotaget på nätet, annars får du klippa ut och spara...
Kram kram

Linda said...

Patricia: Ni får gärna följa med någon gång. Det är måndagar 10.00-12.00 i Örslösa (där vi bodde innan vi flyttade hit), tar tpt 5 minuter med bil från oss.
Linnéa; jaaa jag vet. Det är så mysigt i prästgården!
VBF: Ne ingen "känd" fotograf, någon annan idag, men jag ska absolut visa artikeln någon gång...om jag och Tor kommer med alltså ;-)