Tuesday, January 11, 2011

Hejsan bloggen!
Då var det dax att uppdatera lite igen då ;-)...
Det är så skönt att julhelgerna är över och att äntligen få komma in i lite rutin igen...Både vad gäller livet i sig...men även med träning, (även om jag ju har hållit igång regelbundet under helgerna), och inte minst lite hälsosammare mat ;-)
Tor har varit på dagis idag, och jag har, (precis som förra tisdagen), varit på badhuset för att först styrketräna i gymmet, (idag hade jag även sällskap med Helené =), och sedan simma...Härligt!...och imorgon ska det tävlas med Jocke på Korpen...5 km på löpbandet...känner lite press på mig att vinna denna gången eftersom jag ju förlorade senast =S...får väl se hur det går, hur som helst är det en kul grej!
När jag hade hämtat en glad Tor på dagis så lekte vi hela efetrmiddagen på hans rum...och hörde inte att farmor hade klivit in genom dörren och stod och ropade nedanför trappan...Haha, vi hade fullt ös...och stökit blev rummet också ;-)...*skoj* att kunna ägna sig åt bara Tor utan att behöva tänka på städning, tvätt och disk...det hade jag nämligen hunnit med mellan badhuset och dagishämntning ;-)...
Vi har haft en bra dag med andra ord, och i veckan väntar bland annat date i Källby med finaste Patricia och barna...=D...
Som sagt; Härligt att komma tillbaka till vardagen igen...
Lite pics!
Trettondagen


Bus och stoj i eftermiddas!
Tor fick denna mysiga jackan av morfar med familj i julklapp...och av någon anledning så är den favoriten just nu, och får abslut inte hängas in i garderobenm...Han vill ha den jämnt, om inte på sig, så att gosa med =)...




No comments: