Tuesday, January 11, 2011

Growing...

Även om bloggen står ganska så still emellanåt, så händer det saker med min snart 2åriga son...varje dag!
Nu pratar han mycket...och gör sig väl flörstådd med ord...åtminstonde vi som står honom nära förstår det mesta han säger =)...och härma ord är han mycket aktiv med...så det gäller att se upp för "flygande grodor", om ni förstår vad jag menar ;-)...
Dessutom har jag märkt nu sedan han kom tillbaka till dagis i förra veckan, efter julen, vad han har vuxit på längden...inget man tänker på som förälder kanske så ofta, men med dagispersonalens reaktioner och längdskillnaden på Tor och hans kamrater på dagis så är det svårt att undgå hur lång han blir =).
Jag ska ringa till BVC i februari för att boka en tid kring 2årsdagen för att jag är lite nyfiken både på längd och vikt nu...Mycket har ju hänt det senatse halvåret :-)
So Tor is growing...Både mentalt och fysiskt!

(...och att jag dessutom har kommit på att jag fyller 25 år! i höst, får mig att må illa av ångest...Jag vill inte bli gammal...och alla vet ju att efetr 25 så vänder kroppens utvecklig ;-S...) Ps; Detta var bara en liten bifact!


Tor hjälper gärna till här hemma...som vanligt...Nu även med disken ;-)



4 comments:

Ida said...

ja visst går tiden fööör snabbt,dom blir så stora våra grabbar =) Härmar allt man gör,både på gott och ont =)Guud va gött me en resa,det behövs ibland! Tack för den fakta rutan ;)) Du är ju inte 25 än tänk på mej,nu går det bara utför,kanske skulle boka mej ett rum på Tolsjö =DD,vore skoj å ses nåm dag!! Kramar!!

Linda said...

Ja, det vore väl skoj att ses! Jag kan ju skicka ett sms i veckan, så kanske vi får till nån date i nästa vecka? Hopaps att allt är bra med dig och dina grabbar =). Kram!

Anonymous said...

Ja absolut,vore skoj,nästa vecka passar bra,jobbar helgen nu så jag är ledig tis och ons nästa vecka! men vi hörs!! Kramar!!

Ida said...

D va ja =D