Tuesday, January 18, 2011

Tuff avlämning...

Godmorgon bloggen!
Phu för denna morgonens avlämning på dagis =S...
Det brukar aldrig vara problem att lämna Tor, men idag var det mycket tårar och vägran när han skulle lämnas...
Det gick bra tillslut, och det kändes skönt att jag inte behövde skynda iväg, utan hade ju tid att stanna kvar till Tor hade lugnat ner sig...
Han har en period just nu verkar det som han är lite extra trotsig och viljestark...och jag hoppas att det är just bara det...en period...

Jag ska strax ge mig iväg till gymmet. Blir tyvärr inte styrka och simmning på badhuset idag, utan väljer att åka till Korpen för endast gymmet och styrka...
Ska ju tävla mot Jocke imorgon, 5 km på löpbandet, och då vill jag inte träna kondition dagen innan...måste lägga upp träningen taktisk ;-)...

Febrig kille i lördags...men disken måste tas om hand ändå ;-)

No comments: