Thursday, January 20, 2011

Veckohandling, Upptäcksfärd och "Torsdaxmys"...

Hej bloggen!
Vilken bra dag det har varit idag, Jag och Tor har haft mysig här hemma, och vi har dessutom varit och handlat mat =)...käns alltid bra när det är gjort ;-)

I eftermiddag var vi utomhus eftersom solen sken så underbart, och när klockan bara var kvart över 3, (och vi som bäst bafann oss på upptäcksfärd med Pepsi, som också hade vågat sig ut), så kom M oväntat hem.
Han hade haft möjlighet att komma från jobbet lite tidiagre idag, och de få dagar som det händer, så får man se till att njuta!
Eftersom vi redan var ute, och vädret var fint så tog vi en prommis hela familjen...=D!...Tänk vad lite som glädja en...

Ikväll har vi haft "Torsdaxmys", med tacos och "Emil och griseknoen"...Jag ska nämligen på
After Work med Korpengänget imorgon, och helgen och måndagskvällen är ju som vanligt ganska fullbokade, så vi passade på att mysa idag ist =)...

Nu ska jag gå till sängs, och fortsätta läsa den första, (Pepparkakshuset), av tre böckerna i "Hammarbyserien", som jag köpte till M i julklapp...M har redan läst ut första boken och jag har bara börjat...men är redan som uppslukad av spänningen ;-)...

Godnatt och PoK/ Trasdockan

No comments: