Sunday, May 25, 2014

Val och cardio

Söndagens lediga timmar är guld i trasdockans värld!

Idag for jag snabbt hem, slängde i mig BurnMax och greppade mitt röstkort innan jag gav mig iväg.
Först till val lokalen och sedan ut på en löprunda i det blåsiga men fina vädret.


Jag vet att jag har skrivit här på bloggen om just de tillskotten som jag personligen anser viktigast utefter min kropp och förutsättningar.

Men i och med min sponsring från Steel Nutrition håller jag också ett öppet sinne till att testa och prova på produkter.

Vi var ju hos Sami på Gymhuset i fredags, och offseason som jag ju för tillfället är, så passar jag på att exprentera med lite prestandahöjande produkter.

Bland annat dessa 2 godingar fick jag med mig hem;

Kreatin att ta innan styrketräning för ökad energi och syreupptagning i musklerna!

Och BurnMax vid cardio för att öka på fettförbränningen.

Nu ska jag duscha och fixa mig lite, sedan är det lunchdax och lite chill med en bok i trädgården. :-)
Härliga söndag!

PoK/ Trasdockan 

No comments: