Friday, May 23, 2014

A trip to Trollhättan



Eftermiddagen har spenderats tillsammans med min goding. Vi åkte till Trollhättan för att shoppa loss hos Sami på gymhuset!





Efter en shoppingrunda satte vi oss på bishops arms och käkade en välbehövd lunch, där vi även sprang på fina Åsa som ska debutera i womens pysiqe på Ahlströmmer trofén!
Hon har dessutom nyligen blivit del av Team Steel Nutrition :-)

Vi har följt och peppar varandra på IG sedan ca 6 månader tillbaka, och hon var och hejjade på mig på min debut-tävling på Battle i mars, och självklart kommer jag att finnas på plats när hon entrar scenen i Alingsås om 3 veckor! :-D hejja hejja!!

Angel of steel x 2

Nu är jag och Danne tillbaka i stan och ikväll väntar lite god mat och dricka på något av stans uteställen ;-)

PoK/ Trasdockan 


No comments: