Monday, May 12, 2014

Äntligen väntar lite ledighet

Så skönt...nu äntligen har jag 2 lediga dagar framför mig.
Well deserved ;-)...
Jag ska träna, ha min skatt hos mig och imorgon eftermiddag är vi bjudna hem till en kollega för att se på "LR-produkter" :-)

Ikväll har jag pratat med bästaste vännen Beby i telefon... Som vanligt blev det samtal på ca 2 timmar ;-P
Jag verkligen älskar honom!

Bjuder på en bild som jag hittade på hans IG, från efterfesten på vårat hotellrum, kvällen i GBG efter Battle of scandinavia


Haha... Jag tröståt...i handen håller jag marabo-oreo chokladkaka MED jordnötssmör på! :-P...


Till något helt annat;
I sommar väntar en stor händelse!
Och idag har jag valt ut just vilken klänning jag ska ha on the big day :-)


Om någon följt mig sedan många år tillbaka, så kanske ni känner igen den?
;-) i love it! <3
Enda problemet är att jag verkar ha växt över ryggen ;-)... Så den är lite svår att knäppa överdelen i bak ;-P...haha
"chins gives you wings"...

Ha en god natt nu bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: