Thursday, May 8, 2014

Early morningcaedio

Hoppsan! Trasdockan vaknade tidigt, (04.42), för att vara exakt ;-)
Pigg och glad tog jag mig ur sängen och ut i den fuktiga morgonen!



Kanske för att Cardion inte längre är ett måste, som den lockar mer? :-)

Tänkte, att nu när jag hinner; ändå skriva lite om de tillskott som jag tar.

Jag är ingen människa som varken tror på, eller känner mig i behov av en himla massa kost-tillskott.
Dessutom behöver jag som ensamstående tänka på och prioritera vad gäller ekonomin!, inte att sticka under stol med!

Jag tar varje morgon en mutlivitamin i flytande form som heter MiviTotal kvinna.
Den innehåller de mest grundläggande vitamintilskotten.

Omega 3 tar jag också varje morgon! 2 kapslar, för fettsyrornas skull.
Omega 3 är fett, som bränner fett! 
Viktigt tillskott främst under diet, när kroppen inte får i sig så mycket fett genom kosten!

Aminosyror är proteiner!
Det är något som jag ser till att få i mig minst 1 drink om dagen! Jag kör på varierande BCAA, eller EAA.

...och sist men inte minst!
Hederligt whey-protein! Något jag tar varje dag efter träningen! 



Mer än så känner inte jag att jag är i behov av.
Det finns en uppsjö av tillskott i alla dess former, med sina specifika ändamål. de som är intresserade vet säkert mer om dem än vad jag gör, så nån vidare fakta behöver jag inte dela med mig här på bloggen känner jag.

Nåväl.
Nu är jag hemma från min promenad.
Dax att fixa mig lite, och sedan bege mig iväg till jobbet!

Ha en Fabulous dag bloggisar!
PoK/ Trasdockan 


No comments: