Wednesday, May 7, 2014

Lite morgoncardio ✔️

I ett försök att spara lite tid på gymmet idag, (eftersom jag behöver komma iväg till jobbet i god tid), så gick jag upp tidigare, och har nu avklarat lite morgoncardio här hemma.

Jag kör givetvis inte lika mycket cardio för tillfället, (som under diet), och det, i samband med ökat kaloriintag sätter sina spår på min kropp...
Magrutorna börjar sjunka undan... :-/

Ja! Redan!... Ni vet vad de säger, "easy come, easy gone"...
Jag hade en hyfsat lätt diet, kom i form snabbt på kort tid... Jag känner mig själv... Jag har lätt för att tappa vikt, men också lätt för att gå upp i vikt.

Morningshape...1,5 weeks offseason


Men jag vet att de finns där under, och jag vet att de kommer fram igen, nästa diet ;-)

Nu blir det frulle, innan jag lämnar skatten på dagis, och sedan far till gymmet.

PoK/ Trasdockan 

No comments: