Monday, May 12, 2014

Bröstpass och måndagshumor

Hej bloggisar!
Regnigt och ruskigt ute idag, men själv känner jag mig på ganska bra humör...

Jag kom iväg till gymmet i förmiddags och fick uträttat ett bröst och triceps-pass ihop med min goding.
Dessutom en välbehövd halvtimme i solariet!
(Måste säga att "blekast" är inte en färg jag tycker att jag passar i)
Måste verkligen börja jobba på solbrännan lite ;-)

Bröst på Korpish

Jag har jobbat några ganska långa arbetetspass några dagar på raken nu, och känner mig redo för lite ledigt kommande dagarna. Bara en kort kvällstur kvar att avklara ikväll först ;-)

Måndag, trött och oerhört dålig måndagshumor vilar över mig;
Så i min ensamhet på vägen hem från gymmet kom jag på en fruktansvärt dålig ordvits och började gapskratta...fortfarande helt ensam!!
Är väl smått hjärntvättad på diet och träning under större delen av detta året, men börjar ju få lite distans till just detta...
Haha!;



No comments: