Monday, May 5, 2014

Prioriteringar under offseason

Godkväll bloggisar!
Jag är just hemma från veckans första gympass!
Cardion avklarade jag imorses, så nu i eftermiddag/kväll fick det bli ett rakt-igenom-ben-och-ass-pass!

För även om jag fortfarande kämpar med mixade känslor vad gäller ökat kalori-intag och en mer avslappnad kosthållning, så är det NU, under min "offseason" som jag har tillfälle att verkligen använda min energi till att finslipa formen!

Jag vet att en av min fysiks främsta svaghet är min gluteus! 
Jag vill kämpa för att bygga upp och forma den lite... Det kommer ta lång tid såklart, rumpa är något som min kropp inte naturlig bygger på så lätt, men jag tänker verkligen prioritera och jobba på min baksida nu när jag har tillfälle.


Så jag bjuder på lite ass och hoppas att ni får en fortsatt bra kväll bliggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: