Wednesday, April 16, 2014

Woke up this morning!

Godmorgon bloggisar!
Egentligen räcker en enda tacksamhetstanke på morgonen... Tacksamheten att jag faktiskt vaknar, och skänks ännu en dag att leva, skapa minnen, och göra till något värdefullt!

Jag kände mig SÅ tacksam i morses.
För dagen som blir idag, för min hälsa, för de fina människor jag har nära mig, och för allt jag faktiskt har i mitt liv!
En oerhört verkligt påtaglig känsla denna morgon!
Jag är så lyckligt lottad!

Alla borde känna så, alla som vaknar varje morgon har fått gåvan att göra denna dagen till något alldeles speciellt!
Ta det inte för givet!

10 days out of Sweden Grand Prix!
Låt förberedelserna, med allt vad de innebär, börja!
Morgonformen idag!


Idag är jag och Tor lediga.
Vi har just ätit frulle och i förmiddag ska vi ge oss iväg till gymmet.
Träning och posering står på planeringen :-D

I eftermiddag har jag lite mysiga "påsklovsaktiviteter" planerade för oss

Ha en Fabulous dag!
PoK/ Trasdockan


2 comments:

Lena Askerlund said...

Så härligt att du känner så! Det gläder mig! Kram!

Linda said...

Ja, det är härligt. Vad långt jag kommit i mitt liv, om man ser tillbaka. :-D