Thursday, April 24, 2014

Taggad som en Ros!

Jaaa! Bara 2 dagar kvar!
Today means serious restday!
Soffläge, bok, tv, och fötterna i högläge!
Jag känner mig helt klart i form!

Min fysik är något fylligare än den var på BOS.
Jag har känt mig lite orolig för det, att jag inte skulle känna mig i bra form av den anledningen att jag ju kämpat mig upp i vikt de senaste 4 veckorna...
Men nu, med några lowdays bakom mig, så känner jag mig fast i kroppen igen...
1,5 kg mer väger jag idag, jämfört med för 4 veckor sedan :-)...


Igår kom hela tävlingskänslan över mig.
Nu när jag är ledig tillåts jag att vandra in i min fokusbubbla, och jag älskar känslan av förberedelser, förväntning, glädje och lite nervositet :-)...
Även om det innebär sämre sömn, (som i natt), har legat och tänkt och planerat :-P

Men det käns helt ok NU, såhär 2 dagar innan tävling... :-D
Förra tävlingen var jag ju såhär hypad typ 2 månader innan... :-/

Blog ya later!
Have FAB!
PoK/ Trasdockan

No comments: