Monday, April 21, 2014

Let the peak-week begin!

Whoop whoop!
Peak-week is here! :-D

Lite fylligare i formen kommer jag att entra scenen i Malmö på lördag!
Jag känner mig redo, och förväntansfull! :-)

Todays shape... 
5 days out of Sweden Grand Prix



Jag känner mig dessutom "mätt" på dietandet, och redo att ta mig an en mer avslappnad livsstil vad gäller kost och träning/cardio.

Att möta sommaren med allt vad det innebär, tillåta mig mer vilodagar från träningen, god mat, fika på stan, och ett glas vitt vin emellanåt på nån uteservering!
...den längtan och känslan hade jag inte innan Battle Of Scandinavia. Jag var inte redo för det då ännu... 
Men nu är jag det... Efter...5 månader!!! på diet och i onseason-form... :-O... Jag är grymt storlt över min bedrift att lyckats hålla denna livsstil under så lång tid! 
Bara DET är värt en stor eloge till mig själv :-)...

Förmiddagen spenderade på Sprotlife där jag avklarade sista ryggpasset innan tävlingen, och dessutom 30 min löpning.

Nu har jag ätit lunch och är på väg snart till jobbet!

No comments: